Tässä vielä istun vaikka univelkaisen pitäs mennä nukkumaan ja mun tissivauva nukkuu sitterissä, vetää joko yöunia tai sitte vaan niitä tirsoja ennen sitä yöunta..Mutta joka tapauksessa minä voisin nukkua. Aamulla käymme vielä neuvolassa ja sen jälkeen pakkaamme auton ja lähdemme kesäreisuun, minä ja meidän pikku perhe..Mikähän se saa ihmisen reissaamaan neljän lapsen kanssa niinkin paljon kuin me reissataan?? Kun siihen menee aika mukavasti aikaa, rahaa ja vaivaa..Ja se vaatii aikalailla järjestelyä, pakkaamista, touhua, hermoja ja kärsivällisyyttä. Mutta ilmeisesti siitä saa jotain "matkailu avartaa"-tyyppistä, että siihen jaksaa ryhtyä ja aina se kotiolot voittaa. Tämän reissun extrahyvä juttu on se, että pääsen tapaamaan erästä ystävää, jota en ole tavannu kahteen vuoteen ja tässä on kuitenkin taas paljon tapahtunut ja lapset on kasvanu ja yks on syntyny lisää jne.. Ja aidosti odotan kuulevani, että mitä heille kuuluu.. Sisimmässäni mua jännittää tavata pitkästä aikaa.. Olen taas synnytyksen jäljiltä paisunu ja kulahtanu, ystäväni on varmasti yhtä kaunis kuin ennenkin.. Ja ei jännitys liity pelkästään ulkoisiin seikkoihin vaan siihen, että miten jutut sujuu yms.. Hassua, jännittävää, mutta samalla mukavaa.. Reissun jälkeen voin paneutua  taas innolla blogiin ja kirjoitella miltä reissailu tuntu.. ja miten ystävän kans meni.