Olen ollut kuukauden karkkilakossa ja se on minulle huima saavutus vaikka ei niin koville ole ottanutkaan.. Olen lihava ja karkin suurkuluttaja laskin, että jos olisin vuoden syömättä karkkia niin se tarkoittaisi 26 syömätöntä karkkikiloa..Huima kasa makeisia!! Ja huima määrä sokeria ja kaloreita.. Teen parhaani.. Jäätelöä, keksejä ja pullaa saa syödä kohtuudella, mutta ei korvaushoitona:).. Eräs tuttavani sanoi, että muuta yksi asia kerrallaan älä heti koko elämää, niin saat pysyvämpiä muutoksia. Niin minä sitten aloitin karkista.. Olenhan nyt pystynyt olemaan polttamattakin vaikka aikaisemmin se pahe on alkanut entisenlaisena heti lapsen synnyttyä..Raskaana en ole polttanut.. Olen siis sitä mieltä, että ihminen ei oikeasti elääkseen tarvitse karkkia, jos vaan päättää niin..eikä tupakkaa..eikä oikeesti alkoholiakaan, mutta ei siis saa lopettaa kaikkea kerralla..eikä ole tarkoitus alkaa absolutistiksi...Elämä ei ole ollut karkkilakossa kurjempaa vaan oikeastaan  kivaa ku ei oo karkinsyöntimorkkista tai ähkyä...Päivittelen välillä, että kuinka tämän kans sujuu..tarkoitus on olla ilman karkkia piiitkäään ja toooosi kauan..